Template errors

  • Template public:PAGE_CONTAINER: [E_DEPRECATED] Creation of dynamic property XenGenTr\XGTForumistatistik\XF\Template\Templater::$XT_footer is deprecated (src/addons/XenGenTr/XGTForumistatistik/TL.php:50)

Yurtdışı Alışveriş Geliş Süreleri

Merhabalar. Daha önce de konusunu açmıştım. 27 Ocak günü Aliexpress'ten Naturehike Cloud Up 2 çadır satın aldım. 12 Şubat'ta satıcı China Post Air Parcel adlı kargo şirketine teslim etti. 17 Mart'ta kargo uçağa yüklendi ve yola çıktı. Neredeyse 1 ay oldu ama ülkeye hala giriş yapmadı. Aynı zamanda takip numarası ile PTT üzerinden takip etmeye çalıştığımda "barkod hatalı" diye bir hata alıyorum. Satıcıya yazdığımda ülkenize girmeden kendi sitenizden takip edemezsiniz dedi. Fakat daha önce aldığım takipli ürünlerde uçağa yüklendiği andan itibaren takip edebiliyordum. Aynı zamanda alıcı koruma süresi 20'şer günden iki kez olmak üzere satıcı tarafından uzatıldı. Sizce tartışma açmalı mıyım? Kargo takip no:CP398833931CN
 
selam. daha önce "coronavirüs" mevzusu yoktu. büyük ihtimalle yurt dışından gelen tüm paketleri 20-30 gün ambarda bekletip öyle işlem yapacaklar. bir yolcu gemisinde 17 gün sonra yapılan testte virüsün aktif olduğu görülmüştü. bununla alakalı bir protokol oluşturmuş olabilirler. tabi işkembeden salladığımı hatırlatırım. takip numaralı bir kargo. gelmese dahi ücreti iade alırsınız (onların kargoya verdiği tarihten 60 gün sonra dispute açma hakkınız olacak). ayrıca geleceğini düşünüyorum. bir de acele etmeyin. bu yaz kamp olayı yalan oldu.
 
Aynen öyle bütün kamp planları yalan oldu.60 günlük süre doldu fakat satıcı 40 gün ekledi. O yüzden yazıyım dedim. Cevabınız için teşekkür ederim.
 
Bu satıcı da bana öyle geldi açıkçası. Elime ulaşmazsa dediğiniz gibi hemen tartışma açacağım. Zaten sürekli takip halindeyim.
 
malınız 5 martta yola çıkmış. yola çıkalı 60 gün olmamış ki. keşke 40 gün daha uzatmasaydınız. bu arada dispute itiraz etmek anlamında kullanılıyor.
 
IMG_20200516_130958.jpg
Ürünüm hala gelmediği için ve sürenin bitmesine 4-5 gün gibi bir süre kaldığı için anlaşmazlık açtım. Karşı taraftan böyle bir mesaj aldım. Sizce ne yapmalıyım? Daha önce hiç anlaşmazlık açmadığım için bu işlerden hiç anlamıyorum.
 
İtalya'ya niye gitmiş ki kargonuz? Bi çakallık olabilir mi diyeceğim ama benim de bir defa Hollanda üzerinden gelmişti aliexpres siparişim yanlış hatırlamıyorsam. Bu arada dispute açarken aliexpres i taraf yapma gibi bir olay vardı. Bir kere kullanmış olumlu netice almıştım. Epey zaman geçti gerçi üzerinden.
 
Öyle bir seçenek görmedim. Eğer 17 Mayıs'a kadar çözülemezse Aliexpress'ten dahil olacağına dair bir ibare var anlaşmazlık sayfasında. Bende onu bekliyorum artık. Sanırım anlaşmazlığı iptal etmemem daha iyi olur diye düşünüyorum.Siz ne düşünüyorsunuz?
 
Zaten 60 günlük sürenin üstüne 40 gün daha eklendi o 40 günün bitmesine çok bir şey kalmamıştı ben anlaşmazlığı açtığımda. Bugün Aliexpress devreye girecek bakalım nasıl sonuçlanacak. Çok teşekkür ederim.
 
Zaten 60 günlük sürenin üstüne 40 gün daha eklendi o 40 günün bitmesine çok bir şey kalmamıştı ben anlaşmazlığı açtığımda. Bugün Aliexpress devreye girecek bakalım nasıl sonuçlanacak. Çok teşekkür ederim.

tekrar senin takip koduna baktım. hakikaten italya'da görünüyor. bana sorarsan %90 gelecek, ama itirazında ısrar et. corona bulaştırdılar dünyaya bunu da tazminat saysın yarasa kemiriciler.
 
Dün Aliexpress devreye girdi. 24 Mayıs'a kadar sorunu çözeceklerini bildirdiler. Sanırım durum benim lehime sonuçlanacak. Israrcı olacağım çünkü paketi 4 aydır bekliyorum.Bu olaylar yüzünden bende sinirliyim kendilerine. Güzelim yaz hiç oldu. Bütün planları suya düşürdüler sağolsunlar.
 
Dün Aliexpress devreye girdi. 24 Mayıs'a kadar sorunu çözeceklerini bildirdiler. Sanırım durum benim lehime sonuçlanacak. Israrcı olacağım çünkü paketi 4 aydır bekliyorum.Bu olaylar yüzünden bende sinirliyim kendilerine. Güzelim yaz hiç oldu. Bütün planları suya düşürdüler sağolsunlar.
yaz hepimize hiç oldu. likya yolunun 4 kilometre kuzeyinde yaşıyorum, korkumuzdan deniz kenarına gidemiyoruz.
 
Görüp de gidememek ayrı bir acı olsa gerek. Ben denizden uzak zor dayanıyorum. Sizi tahmin edemiyorum. Elimden yalnızca sizin için sabır dilemek geliyor.
 
Dün Aliexpress devreye girdi. 24 Mayıs'a kadar sorunu çözeceklerini bildirdiler. Sanırım durum benim lehime sonuçlanacak. Israrcı olacağım çünkü paketi 4 aydır bekliyorum.Bu olaylar yüzünden bende sinirliyim kendilerine. Güzelim yaz hiç oldu. Bütün planları suya düşürdüler sağolsunlar.
Sonuçtan bizi de bilgilendirirseniz çok iyi olur. Aliexpres devreye girince genelde alıcı lehine çözülüyor ama bakalım.
 
Dün saat 14.00'da İstanbul'a geldi. Şu an hala anlaşmazlık açık gözüküyor ama kapatırlar diye düşünüyorum yakın zamanda.
 
Garip bir şey oldu. Ürünüm şu an gümrükte olmasına rağmen bugün Aliexpress tarafından iade işlemi yapıldı. Acaba ürün bana gelecek mi yoksa geri mi gidecek? Bu konuda bilgisi olan var mı?
 
Ürün size gelecek bence. Benim de başıma benzer bir şey gelmişti. Hem para iadesi almıştım hem de ürün bende kalmıştı. Ben de ihtiyaç sahibi birine hediye etmiştim geri yollamak için 38 dolar kargo istenince.
 
Geri
Üst