Merhabalar. Daha önce de konusunu açmıştım. 27 Ocak günü Aliexpress'ten Naturehike Cloud Up 2 çadır satın aldım. 12 Şubat'ta satıcı China Post Air Parcel adlı kargo şirketine teslim etti. 17 Mart'ta kargo uçağa yüklendi ve yola çıktı. Neredeyse 1 ay oldu ama ülkeye hala giriş yapmadı. Aynı zamanda takip numarası ile PTT üzerinden takip etmeye çalıştığımda "barkod hatalı" diye bir hata alıyorum. Satıcıya yazdığımda ülkenize girmeden kendi sitenizden takip edemezsiniz dedi. Fakat daha önce aldığım takipli ürünlerde uçağa yüklendiği andan itibaren takip edebiliyordum. Aynı zamanda alıcı koruma süresi 20'şer günden iki kez olmak üzere satıcı tarafından uzatıldı. Sizce tartışma açmalı mıyım? Kargo takip no:CP398833931CN